piątek, 19 października 2012

[002] Kościlda - czyli nowy, stary NPC

Witam ; ) Dzisiaj wstałam chyba o 6 rano bo na 8 byłam umówiona z koleżanką , tak wiem trochę wczesna godzina . W każdym bądź razie na dzisiaj przygotowałam informacje o Kościldzie , tak więc przejdźmy do notki !

Kościlda , a właściwie Bonehilda. Jej imie wzięło się z dawnego ang. imienia - Brunchilda. Twórcy gry zamienili jednak pierwszy człon na bone , który oznacza słowo kość. Sprawę imienia mamy więc omówioną :)

Z kościldą mieliśmy już doczynienia w pierwszej odsłonie gry - The Sims , a dokładniej w dodatku Abrakadabra. W the sims 2 nie było jej wogóle , natomiast powróciła w The Sims 3 : Nie z tego świata. W pierwszej części potrafiła karmić niemowle nie budząc go , a pijąc drinki pozostawiała kałuze gdyż napój przelatywał przez nią. W dodatku była fanką Mrocznego kosiarza i widząc go prosiła o autograf , przyznam .. dziwne : D Jeśli chodzi o te interakcje to nie wiem czy tak samo jest w trójce gdyż nie posiadam dodatku Nie z tego świata : <


Jak ją zdobyć ? Wystarczy kliknąć na tryb kupowania , pod zakładką Zestawy Stylistyczne > Nie z tego świata , szukamy tam stojącej trumny , stawiamy i wybieramy interakcję 'Obudź Kościldę'


Jakby co to zdjęcia nie są moje autorstwa , znalazłam je w internecie. Tak samo jest z informacjami , nagromadziłam najfajniejsze zebrałam i opisałam swoimi słowami. Wszystko dlatego iż nie posiadam dodatku Nie z tego świata , muszę czekać na niego do świąc : )
Sądzę ,że notka  niezbyt długa ale spokojnie ... rozkręcam się : )




2 komentarze:

  1. bardzo fajny wpis , rzeczywiście fajnie wygląda ta cała kościlda , pozdrawiam i zapraszam/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że wróciłaś! :)
    Nie mam 'Nie z tego świata', więc nie wiem, czy ta cała Kościlda jest fajna. :D
    A no i oczywiście wklejam do linków! :)

    OdpowiedzUsuń